Administratiekantoor & Belastingadvies Pijnenburg heeft een enthousiast team dat bestaat uit: Ton en Lia Pijnenburg, Mark en Miriam Pijnenburg en Will Lodder. Persoonlijke aandacht voor onze klanten is de belangrijkste pijler binnen ons kantoor. Daarom is er ook altijd iemand van ons rechtstreeks bereikbaar die met u en uw zaak vertrouwd is.

Als ondernemer wilt u uw tijd immers zo zorgvuldig mogelijk besteden aan uw bedrijf. Oftewel: doen waar u goed in bent. Wij zijn dan weer goed in óns vak: het verzorgen en ondersteunen van uw administratie en aangiften. U kunt met een gerust hart ondernemen, terwijl wij ons ontfermen over de financiële en administratieve kant van uw zaak. Prettig zaken doen dus!

Wij verzorgen onder andere de loon- en financiële administratie en de aangiften omzetbelasting. We stellen ook de jaarrekening samen. Periodiek krijgt u tevens een overzicht van uw bedrijfsresultaten. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in het verzorgen van alle voorkomende fiscale aangiften, zoals de aangifte inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

Voor de ondernemers met personeel verzorgen en beheren we de complete salarisadministratie. Dat wil zeggen:  salarisberekeningen, aangiften loonheffingen, arbeidscontracten, ziekmeldingen, personeelsadvies, etc. Als u uw boekhouding liever zelf wilt voeren, kunnen wij eventueel ondersteuning bieden. Zoals hulp bij de opzet van uw administratie en de controle daarvan.